Förut var allt så lätt.

Som ni märkte igår så kunde jag typ inte blogga, var hemma hos Karro & på hennes data funkar inte blogg.se så när man trycker på vissa bokstäver så kryssas bara blogg.se ner så kunde ju inte blogga! Men iaf så sov jag dära, vi gjorde typ inte så mkt bara tog de lugnt.. Sen idag så åkte vi till erikslund och körde skoter med Rickard & Johan. Eller ja.. Vi hann väl inte så långt haha, så märkte vi att Johans remm på skotern var helt slut. Så då åkte vi tillbaka! Satt utanför Johan ett tag och typ lekte i snön, haha :-) Sen åkte jag, Karro & Rickard hem till R. Han åt, sen skjutsade vi Karro te bossevallen för de var nå fotbollsmöte dära typ? Jag & R åkte hem till mej och typ gjorde inge, sen bakade vi negerbollar, hehe ;-) Sen satt vi typ i köket och bara gjorde.. Inget? Vid 9 for han hem, har duschat & sånt nu.. Skola imorgon, blir väl kul att träffa vännerna men åh. Är väldigt skol-less. Skönt att jag åker snart!! Fast blir väl att ta hem massa böcker nu under veckan & plugga stenhårt.. Jaja men nu ska jag göra mig klar för att sova!
Godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0