Sooofta

Ja men om man ändå sku ta och om & börja blogga igen? :D
Är fan rätt taggad på de, men kanske inte blir så bra uppdatering dom dagar de är varmt hära i kalla boden. För dom dagarna ska man ju fan ta vara på! Haha, men iaf så har mkt i mitt liv gått upp & ner. Nu hoppas jag verkligen att allt ska bli bra igen.

Idag vaknade jag 7, för jag sku på soc möte kl 8. Joobbigt, men när jag kom hem somnade jag iaf om till typ 1. Då gick jag till ante, vi har sett film & typ pratat massa. Har saknat den dära killen riktigt mycket <3
Vid 5 cyklade jag till elund härifrån övrebuddbyn på 20/25 min, haha är fan riktigt stolt över mej själv, de är inte ofta ;-) var m. Rickard & Johan ett tag, sen så for jag & Rickard och var m. My ett tag :-D Satt mest bara och surra, hade tänkt hon skulle sova här men gick it för pappa.. Nu är jag hemma & så, äh vafan får se om jag nattbloggar nå om jag har tråkigt.

Lägger då iaf ut bilder nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0