For the rest of my life

Har inte blogga nå, men igår på midsommar var jag på norrigården först. Fixade massa midsommarkranser & sånt, sen kom Emma dit med sin familj. Var typ med hon mest då haha. Sen åkte jag till Ante i skogså, vi skulle cykla till djuptjärn men pallra oss bara till fotbollsplan vid skolan hahahah (a) Men vi låg där i typ 2 timmar och stekte, sen for vi till han och såg pirates of the caribien, sedan åt vi typ. Efter de kom pappa och hämta oss så for vi och fiska, jag fick 3 st, och dom andra inga :-D Var först vid gammelbyvägen, sen for vi till sävastnäs men var ba massa turkar dära (a) så vi for till altersjön som ligger på vägen mot skogså, bara småfisk typ, så vi for till buddbyn och fika sen vid halv 12 skjutsa vi hem han. Tack för en rolig midsommar Ante! :-)

Först idag skulle jag & My och bada på utebadet, men de vart inte så mkt av de. Vid 12 for jag till mormor vi firade Vendela som fyller år egentligen om 28 min för vara exakt. Åt tårta och så, sen så for jag vidare till faster och vi spelade thyp krocket, boul(?), kort & kubb. Så åt vi massa också, seriöst fan vad jag vart mätt. Menmen vi for hem vid halv 9, och nu gör jag inte så mkt pratar i tel m. Rickard. Åker till rörbäck imrn och jag kommer hem på torsdag, så kmr nog inte kunna blogga något. Men kan ju försöka om jag får möjlighet, hoppas ni har de mys för de ska jag ha! :-)

Lägger upp bilder snart, ska bara ladda över & så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0