Bara gör nånting najs

Hej, de gick bra idag på tingsrätten! Mohaha ;-)
Fast tog tid och var asjobbigt & tråkigt, jag & Karro fick typ bara sitta därautanför medans alla andra satt där inne. Men är tydligen så med vittnen.
Sen när jag kom mej från luleå for jag till My, vi for ut och var m. Jonte också, sen kom Emil också! Vi har typ bakat och hoppat studsmatta. Sen nu har Rickard slutat jobba så då for jag hem till han för dom andra skulle och hämta nå moppedelar till pärons moppe, ska väl ut med dom sen tror jag.. Har iaf varit ganska bra väder idag, hoppas de blir bättre för nu äre molnigt & jätte kallt tkr jag! Rickard klipper gräset, men nu ska jag kolla på facebook.


Kommentarer
Postat av: linda

Har du flyttat tillbaka till boden? :)

2010-06-23 @ 18:43:20
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är du vittne för?:)

2010-06-23 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0