Allt är runes fel ;-)

Hallå, idag vid 12 for jag till Emma. Vi gjorde våfflor, mums. Sen så åkte vi & fixade ett nytt busskort åt mej, gjorde inte så mkt mera.. Typ satt och tråka, sen vare inte nå mera med de typ tråka... Sen vid 5 ringde pappa, så åkte vi till buddbyn & käkade kyckligsallad, sen kom Johan & Rune hit och typ våldgästa.. Ja vi for till Johan och spelade krocket lr hur de nu stavas, jag vann!!!! Så åt Johan sen for vi och spelade fotboll m. Koffe, Berkan & Th. Var väl trevligt, fast hahahaha ni skulle sett Koffe när han ramla, fyfan så kul de var men gjorde säkert ont, kan nog inte vara så skönt att landa på röven hah. Men måste bara skriva dagens bästa; Johan & dom har typ en stolpe lr vad man ska säga så äre ett snöre och en tennisboll på den, som man ska slå med nå racket. Men Rune körde med en krocket-klubbad, så själva klumpen som man slår med typ flög iväg. Jag ba, eh Rune jag tror de var något som flög iväg, så kollade vi på klubban. Fyfan så alla skrattade ;-)


Kommentarer
Postat av: linnea

jadå, det mst vi verkligen!

pusss på dej med! :-)

2010-08-04 @ 01:50:34
URL: http://linneaabackman.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0