KINKY !!!!

hej gumman <3333;););););););;) ;* , jag har varit med dig hela dagen men ja är me dig nu också ,<3 men de är ju lika bra de ;)
Vi hade ju de mysigt tills bög andre kom idag o störde mitt i filmen ! ;) men lika kul var ju de ;)

Jag har ju haft en del stunder o fundera på den gammal fula epan ja hade en gång i tiden , men de är ju lika bra , den fick ja då fan köra vart jag ville och när ja ville så ja körde fan den i alla hål !! ;) <3

ja jag vet ju att du ska träna i morron så de behöver ja inte fråga ;) <3

/ rickard


Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

säg någon gång du inte är med sara , rickard?

2010-01-24 @ 22:24:42
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0