De är väldigt svårt,

Jag vet att ja vart dålig på blogga, men helt ärligt jag har inte suttit vid datan. Så de är ju en bra anledning, haha! I helgen har jag iaf vart i älvsbyn, spelat handboll! Vi vann 3, en förlust & en oavgjord. De är bra tycker jag. Igår var jag med Julia efter skolan, vi for te hon och fixade oss & lagade mat. Sen for vi till Marklund & var m. han och Rickard & Fredrik. Sen kom massa andra, så då åkte vi till Avan och kollade läget där haha, de var jag, Julia, Marklund, Fredrik, Rickard, Pontus, Högberg, Runä, Th :-) Typ trevlanstrevlans!
Idag då.. Skola, men jag var inte dära hela tiden och iförsig då hade jag ju inte skrivit de hära ;-) Men jag for hem typ halv 12, för jag mådde inte så bra osv. Tack för du finnns My <3!
Har sovit ända till nu, och nu ska jag nog försätta med de!


Kommentarer
Postat av: Myy

jag finns för dej no matter what det ska du veta !

Du är underbar och bäst i mina ögon ifall så skit i alla andra fuckers som säger något annat !

Jag älsskar dej sara ;* <3

2009-10-13 @ 17:42:08
URL: http://mykrutrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0