BACK ON TRACK

Jag har bestämmt mej! Ska försöka börja blogga igen, jag har sjukt mkt & berätta. Men jag tror jag lägger upp bilder istället för att skriva så otroligt jävla mkt. Har hunnit göra allt & inget. Snart två underbara månder med älskling :-)
Kan inte någon göra om hela min blogg typ? Eller iaf färgen osv. Jag kan göra header själv & lägga in den. Är så jävla less på hur den ser ut, vore jätte snällt!
Okej ska berätta lite vad som hänt då:
My har sovit hära :-)
Var där ett tag väldigt mkt med Cissi sär..
Hunnit bli jätte bra vän m. Julia :-D!!
Varit jätte mkt med Rickard
Åkt massa bil haha
Handbollscuper
Piercat mej i ögonbrynet
Massa mera. Men jag kan lägga ut ett nytt inlägg med bilder och skriva till bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0