The party is in you

Hej, har vart lite dålig på uppdatering nu. Men iaf, igår.. Jag var m. My på förmiddagen sen for jag ut m. Rickard, Fredik tror jag de var. Vi var ute ett tag sen for vi på ruffriders osv, orkar inte skriva om igår :-) Idag då, vaknade vid halv 11. Då fixade jag mej osv, sen for jag på stan m. Mamma, vi fikade på opalen. Som jag ska börja göra varje vecka tydligen enligt hon. Fattar inte varför för hon sgr typ it ens nå så bara onödigt, menmen.. Efter de kom Fredik & Rickard och hämtade mej på coop, vi for till Johan i heden. Var dära ett tag, gjorde typ inge speciellt. Sen åkte jag & Rickard hem till honom. Har nästan vart dära hela kvällen & eftermiddagen. Vi var bara nån halvtimma vid 7, träffade Th & Rune, dom följde med till Rickard ett tag. Sen när dom for såg jag & Rickard på torkel i knipa, hihi fan vad kul den är :D! Men dock så somnade jag...
Imorgon då, skola sen får jag se om jag hinner göra något, brukar vara å stressigt på måndagar. Först skola, hem äta något, fix för träning sen träna då.. Men nu ska jag sova, måste upp lite tidigare än vanligt imrn för måste hinna duscha på morgonen för helt ärligt orkar jag inte de nu, så ni får sova gott & hoppas ni haft en bra dag söta läsare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0