Jag lovar & svär, jag gråter varje kväll för dej.






Jag vet fan inte vad jag ska skriva, jag har inte gjort dej något som du kan gå efter att välja bort mej som vän. Vi har dom absolut roligaste minnena tsm, jag lovar att jag aldrig skrattat så mkt med någon annan som jag gjort med dej, jag ser du skrattar & du ler. Är väldigt glad att du mår bra & klarar dej bra utan mej, de glädjer mej.. Eller kanske inte men ändå gör de det. Jag har hoppats sen skolan börja att du ska vända och komma tillbaka, lär väl få hoppas på de hela livet. Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge sägs de :'( Lisa Olander jag hoppas du vet hur mycket jag behövde/behöver dej. Jag vill verkligen att allt ska bli som tidigare. Eller att vi iaf kan prata som vanligt, ge varandra en kram. Visa att du finns hära för mej, för du vet när du behöver någon att prata med är de bara att prata m. mej. Jag har alltid lyssnat på dej och kommer alltid göra de. Kommer du ihåg: Morris, Jag vill ha körv, Du är verkligen min sis *hopphopp*, NI SKA FAN INTE HA NÅ & mktmkt mera. Nu gråter jag som fan, om du tänker allt vi har gjort. Är du verkligen helt säker på att du vill välja bort de hära? Jag gör vad som helst för att få tillbaka dej som vän Lisa..
Lisa Olander & Sara Lantz, de var så de skulle vara genom vått & tort..


Så många tårar som rinner från min kind som är pågrund av dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget konsitgt.. kolla vilka du umgås med. ni är då knappast lika.

2009-11-22 @ 23:17:24
Postat av: Anonym

inte*

2009-11-22 @ 23:18:19
Postat av: Anonym

den lisa jag känner är iallafall emot rökning och sånt, så jag kan förstå om hon inte vill umgås med dig

2009-11-29 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0