Jag är dålig på blogga..

Har verkligen varit kass på uppdatering men nu ska jag försöka uppdatera minst en gång per dag. Igår & i förrgår har de vart skola, varit m. My, träning sen vart m. Rickard. Kan berättta lite om min helg. I fredags var de skola, träning vart med My. Vi typ duschade & käkade, fixa oss till uh. Senare kollade vi på Magi & Labra Lege. Mycket bra, fast lite känsligt heh... :/ Men aeh skit samma, de var iaf bättre på Lillan tkr jag! Sen sov My hos mej, på lördag hade vi handboll hela dagen i sävast på träffpunkten, för vårat lag gick dom matcherna åt fan. Sen efter matcherna gick jag & Moa ut och åt på kina eftersom vi vart vänner i 2 år <3! Efter de for vi och hyrde film, köpte godis. Somnade ändå rätt tidigt för på söndag hade vi också handboll, på björknäs. Dom två matcherna gick väl bra! Eller strömnäs matchen gick nog bäst för mej trorjag, haha! Idag är de skola, ska snart börja fixa mej sen efter den måste jag hem & städa sen får jag dra ut. Så uppdaterar säkert då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0