:(

Kan inte glömma dej, fastän att jag har försökt. Jag har försökt med det mest som jag gör. Jag har försökt att inte bry mig om dej ett skit, men jag är inte känslokall inte som andra & de vet ni. Jag ville glömma dej ville glömma alla mina sår, ville radera alla minnen så gott de går för de gör ont att minns nått så bra, som slutade som skit var tog vi vägen idag? För allt som du gjorde fick mej att ändra min tro om att du och jag föralltid - det var aldrig sant, för efter allting som du lova så bara sket du i vad du sagt. Du såra mej men än någon annan gjort, mitt hjärta skriker inombords efter dej.

Jag kommer aldrig glömma dej & allt som vart bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0