Äntligen internett!!!

Oj nu var de ju ett tag sen jag skrev. Min helg spenderade jag iaf i sthlm m. Fl-95, gick väl sådär. Men vi får skylla oss sj för vi spelade som vi gjorde mot västerås! Annars då, super tråkig helg osv :-) I måndags var jag ju inte på skolan eller träningen för jag har lr hade så ont i vaden typ. Eller lite mera på sidan typ, samma igår kunde it heller träna då. Hoppas de har släppt tills fredag, är jätte taggad på träna faktsikt. Men iaf, har spendera dom hära dagarna m. Rickard typ.. Nu blir nog bloggningen som vanligt när jag har fixa internett osv, är faktiskt rätt fint i vår nya lägenhet. Eller man känner sej så hemma hära, på en gång lixom ;-) 
Ska nog lägga mej nu, har förövrigt blekt mitt hår de är lite gult här & där haha. Så färgar om de imrn, skulle egentligen göra de idag men mamma dampa typ så.


Kommentarer
Postat av: Maija

Hoho! :)

Får man länka in dig på sin blogg? :)

2009-11-27 @ 08:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0