Säg inte att ni finns för mej..

om ni bara gör de ibland, jag blir fan bara förbannad.

Nu är jag jävligt less, fått massa kommentarer om att jag förändras? Så jävla omogna ni är,
ni vågar ju inte ens säga vem ni är? Utsidan är jag förändrad på, jag håller med? Själv tycker
jag att jag förändras dära för varje dag, men de har väl för fan i helvete inget med min insida att göra?!
Ah okej juste, de var ju en som skrev att min insida också hade förändras, säg på vilket sätt?
Jag fattar inte? Kan ni förklara för mej då!?
Det är dags på en ändring. Jag har höjt mina krav på vännerna i livet, de har ni också gjort. Så jag kan
inte stanna på samma plats som då.

P. Vafan hör du av dej till mig för om jag inte ens tillhör din familj?
Ni sa ju de, du och
S.
Jag litar inte på dej
Jag älskar dej inte
Jag hatar dej inte
Jag är less på att du skriker på mej.

jag vill INTE att ni skriver nu att ni finns för mej, för jag vet vilka som gör de.
Jag var bara tvungen att skriva av en heldel.

Kommentarer
Postat av: lisa olander : )

jag finns här och det lovar jag <3

2009-05-24 @ 22:17:15
URL: http://liisaolander.blogg.se/
Postat av: lisa olander : )

fiin header :) <3

2009-05-24 @ 22:18:26
URL: http://liisaolander.blogg.se/
Postat av: rösse

KANSKE DU HAR ÄNDRATS MEN DU ÄR ÄN MIN BÄSTSYSTER! (; <3

2009-05-24 @ 23:28:51
Postat av: ssandra :)

jag finns hära, alltid! de vet du ;* <33

2009-05-25 @ 07:34:57
Postat av: aagnes

fucking säämst att vi bort så jävla långt ifrån :ooo helllllvette och kuk för det! men iaf, lantz..finns<3

2009-05-25 @ 14:57:17
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: felicia

shit blir så förbannad när vissa säger så, men bara så du vet även fast vi knaske inte känner varandra så där sjukt bra & du sa att vi nte sku skriva de här så finns jag här för dig om det är något. <3

2009-05-25 @ 17:11:23
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jag tkr inte du har förändrats, iaf är du ändå bäst!

2009-05-25 @ 18:00:34
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: JuliaGrönwall

vet att du inte vill att jag ska skriva det men alltså du vet att jag finns för dig och jag vill säga det för jag älskar dig! <3

2009-05-25 @ 23:55:08
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: Anonym

hlr m agnes...de sugernegerhoraballe att vi är typp 979866898 mil ifrån varann ;( <33

älskar dejj ;* finns åxå hära omde är nå.. <3

2009-05-26 @ 18:33:29
Postat av: Stina

Jag tycker helt klart att du förändrats på utsidan, men är det något fel med att bli jävligt snygg eller? ;-) för det har du ju, och om någon annan säger något annat är det inte annat än avundsjuka :)

2009-05-26 @ 20:53:11
Postat av: Stina

Du har förändrats på utsidan, men vem gör inte det? ska man stanna och se ut som 10år hela livet eller? vem anser det? Och du har ju inte blivit annat än jävligt snygg så? Och om någon annan säger något annat är de ren jävla avundsjuka! :)

2009-05-26 @ 20:55:57
Postat av: Samm'ä

titta ju på nå bilder under kategori "Nu å då"..



du har ju heltklart förändrats på vissa ställen om man säger så :), skitsöt på båda bilderna, men ja knr ju int dig så ja kan inte säga om du har förändrats på insidan, önskar ja kunde säga de! ;** :)

2009-07-16 @ 03:59:44
Postat av: Samm'ä

såvitt jag vet så har vi prata i telefon nån gång oså (:.. men ja tycker du ä trevlig, snäll å allt bra! å de är en stor fördel.. + att du e söt&snygg.. å de är också ett stor +! ;* :)

2009-07-16 @ 04:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0