Kurragömma, eller vad säger ni? ;)

Skolan idag först. Bara några få skoldagar kvar, gud så skönt.
Plus att om ungefär 2 veckor far vi på klassresa.
Men iaf, efter skolan var jag med Wille & Rösse ett tag, vi gjorde typ nå, hehe..
Sen så cyklade jag hem och då kom Sandra, vi gjorde inte så mkt typ satt hära och fotade lite.
Så käkade vi sen cyklade vi te björns och var m. Rösse och Wille. Vi typ gjorde inte så mkt, cyklade
runt och hoppade studsmatta. Vid 18.00 började vi cykla te björknäs för jag och Sandra hade träning
dom kollade på den, gick typ varken bra lr dåligt. Rätt tråkig träning! Sen cyklade jag hem med Wille,
Rösse och Ante. HAAHA, dom har ju fan damp :)
Nu har jag just duschat och nu ringde Viktor så ska va social m. han :)


Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

vars ska ni på klassresan då?=) <33333

2009-05-15 @ 17:40:03
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0