Jag vill testa iaf!

Hej sötnosar! :)
Skolan idag var ganska rolig, för vi hade typ inga lektioner. Sen drog jag till stan m. Moa,
vi köpte godis & dricka så gick vi till smörblomman och bara myste på. Sen drog vi te henne
var med Malin. Gick till skolgården, dära var Viktor, Rasmus & Krille typ. Dom sköt med nå soft grejs
de gjorde fett ont så nu har jag värsta märkena på kroppen :o
Vi hade bara allmänt roligt och mycket damp. Orkar inte skriva så mkt eftersom jag ska hinna dushca ikv.
Men min söta älskade mamma har köpt kläder åt mej, så har mina 2 par skor också kommit.
Nu har jag bara ett problem, vet inte vilka jag ska ha på skolavslutningen.. Men ska fråga Moa eller nå om
hon kanske kan hjälpa mej och säga vad hon tycker :)


Kommentarer
Postat av: linnea :)

jag tkr du ska lägg in dom här, så komenterar alla (a :d

2009-05-27 @ 07:40:21
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0