I wish..

Jag vill inte ha de såhära, alltid bekymrad & alltid något att tänka på.
Jag trivs med att vara speciell men ändå så hatar jag mej själv på något sätt som jag
inte själv kan förstå, ingen annan förstår mej heller. Sitter ofta hemma ensam och snackar på msn bara
för att inte känna känslan av inte duga till nått. Drar oftast till dom som inte är något att ha, det är
bara så. Sen blir jag sårad, less och bara mår bara sämst och jag pallar inte med sånt.
Jag blir bara osäkrare varje gång. Men om du var jag så skulle jag aldrig hitta nå att ändra på.



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah, de är lungt, jag är oxå lite trög ibland ;)

2009-05-19 @ 17:08:33
URL: http://maddekarlzzon.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej, idag har vi haft det jätte varmt vi också. =)

2009-05-19 @ 21:38:47
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej. typ. såhär; jag älskar dig! och du ska inte behöva ändra nånting. inget. du är.. ehm.. rätt sätt; ingen är perfekt. men lixom, jag måste bara säga.. att du är en av dom närmaste! av att lixom bara vara sig själv.. och. perfekt! jag bara saknar dig. kom ihåg att skriva för dig. skriva, säga. äh.? de spelar väl ingen roll. före typ.. går inte? äsch vad fan snackar jag om?! fortsätt bara vandra, framåt. så lovar jag. lovar! att komma från typ såhär.. ingenstans, och hjälpa dig. för de är jag finns. haha! tro mig. jag är inte dum ihuvet. även fast de låter som om ja är de! i.. texten punkt punkt :-) ajjjja. gumman! jag baaaaara älskaaaaaaar diggg. finns här för dig i alla lägen.. i alla tider. ehm. ja. alla, lägen! hehe :) varför skriva långa texter när ja inte vet om.. äsch inget. ja e konstig. men inte du. du e bra! bättre. nej. bäst! (= hm.. varför skriver ja? johjuuuste! ville bara säga att ja. typ såhär,. saknar dig ! älskar dig ! står upp för dig ! O S V. och så vidare :D haha vad bra jag är. vi har kanske glidit undan. är verkligen supeer glad. igen! att vi är vänner! för du. är bra&fin&underbar&söt&bäst! : ) haha. fin text. ska sluta skriva innan alla tror ja e konstig! för de är bara massa skit. som lixom bara skjuts ut ur hjärtat som en kanon. HAH min svenska är verkligen grym. ja. va ska ja säga? JUSTE. ja sku ju sluta skriva. men ehnae. saaaaaralantZ med stort z, även om du stavas med x h fs f dfgb värkldens bokstäver. kmr du allti vara bäst :) du kanskeee heter saraflantz. HAHA! ja e verkligen störd. asså!!!! på riktigt. hEEHEHEHE iinte men asså ja blir galen. du är galen! och söt. haha vad fan sa ja? skrev? tänkte? jeo. vet inte! ;) hahahahah lal men seriöst då. även om du kanske inte älskar mig. - älskar jag dig !hm. du betyder. typ såhär jättejätte mkt ! hm. mer då plusplusutropsteckenfrågetecken. okej. jag har inge liv. för. MEN VAFAN! jag skulle ju sluta skriva. bäst vi skiter i namnet annars verkar jag... störd? :) haha men iaf. vi har bra minnen. du. jag. och

eh



andra folk också. eller.. va? jajajajaja vill inte. nåt. hahah fan va jag är bra. dålig. eller, va? jag fattar inte vad jag skriver. de är kansk. äh. hejdå. / din ..........

2009-05-20 @ 19:49:02
Postat av: EmelieG

Även fast jag inte knr eller har träffat dej nå typ. Så ska du veta att jag finns här, jag kan inte säja att '' jag vet hur du knr'' men för mig har/är det ganska likadant.

2009-05-20 @ 19:50:04
URL: http://emeliiiegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0