Fotboll

Började med att vakna väldigt tidigt imorse för jag skulle te gällivare och spela fotboll
med fl.94, påväg dit satt jag m. Micca, kändes som bussresan tog alltför länge. Men iaf
när vi kom fram så började vi värma upp, matchen gick väl inte så himla bra.. Förlorade
med 1-0, men det var skoj ändå, tänkte de var ju lix min första match på elvamanna.
Sen så stannade vi och åt, men de var inge vidare gott.. Bussresan hem sov jag typ hela
vägen. När jag kom hem har jag bara tagit de lungt och suttit hära. Mamma har varit så snäll
och skruvat ihop mitt skrivbord :)
Imorgon ska jag te stan med Moa, sen träning. De blir säkert bra! Hoppas bara inte hon är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Feliciaaa

haha din pappa obbart typ åt mina farbröder xD Lund och Lund

2009-05-10 @ 21:09:24
URL: http://flundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0