Dra åt helvete

Du anonyma som kommenterade om jag typ förändras..
Förlåt gumman men tyvärr, jag änvänder inte ens puder ;)

Först idag kollade jag på match m. Flisan & Nea, sen drog vi te stan sen te Viktor.
Vi typ gjorde inte nå, eller ja.. Jag & Nea , HAHAHAHAHA garvade rätt mkt HAHAHA.
Vi satt typ 1 och en halvtimma & vänta på Flisans mamma osv.
Orkar inte skriva så seriöst som ni märker, men om ni kollar på klockan ären ganska mkt
och jag ska te jokkmokk imrn, match med flickor 94. Så hinner inte sova så mkt inatt.
Men sen drog jag hem, Viktor & Viktor S kom förbi ett tag. Då drog vi te stan och ba cyklade runt.
Fast dom dumpade mej så jag var m. Typ 2 som jag inte minns namnet på, Daniel, Hampus, Viktor.
Jag fick en krans av Daniel :) Eller alla dom började typ lacka på mej för jag gjorde sönder en blomma.
Men orkar inte skriva, gjorde de mest för att dom gnäller om de


viktOrlandin (: säger:

de kan ju stå lite om att vi är bästa å hur underbara vi är å allt :D;)


Kommentarer
Postat av: viktOrlandin

- saralantz säger:

ja?

NI MSÅTE KOMERNTARE



:D

2009-05-24 @ 02:22:36
Postat av: johan

okej lantz:P

2009-05-24 @ 13:26:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0