<3

Tack alla sötisar som har kommenterat & visar att ni bryr er!

Jag skrev inte igår jag vet de, men jag var med Sandra, vi sminkade oss och fotade typ.
Gumman du kan få mej att le när jag ändå gråter inombords!
Många undrar vart jag är när jag har bråkat m. pappa rätt så mkt, jag är hos mamma. Ska försöka
hitta någon kompis jag kan sova hos inatt. Btw så om jag inte har sagt de så är mamma i sthlm,
faktiskt så längtar jag tills hon kommer hem, de trodde jag inte jag skulle göra..
Jaja, nu ska jag lägga upp lite bilder så ni kan kolla & kommentara om ni ids.
Saknar Moa, jag och hon behöver prata.. Så när hon kommer hem från norge ska jag fråga om
jag & hon kanske kan ta en fika någonstanns på stan & prata?
Mysigt



Kommentarer
Postat av: mamma

det känns bra att du kan sakna mig

saknar dig oxå lilla gumman

2009-05-22 @ 13:25:44
Postat av: ssandra! :)

du är bäst vännen! <3



du får skicka bilderna sen?.. <333

2009-05-22 @ 14:15:37
URL: http://sanddragustavsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Gör inte så värst mkt. Snart dags att sticka och rida. sj?

2009-05-22 @ 15:51:51
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0