våffel-dagen

Skola idag, usch blä. Ta mej bara därifrån tack.. :)
Efter skolan for jag och Lisa till stan och köpte våffel smet, sen så fick jag min födelsedags
present. Dock lite sen men bättre sent än aldrig ;) Fick 50 klubbor haha sötis.
Sen så for vi till Lisa och gjorde våfflor, eller dock var de jag som gjorde dom & dom blev
super, hehe.. Dagens lögn (a)
Men bra vart dom iaf, så käkade dom sen fixade vi oss för matchen mot p96. Matchen
gick verkligen inge vidare för oss, eller jag rent av sög första halvlek, vettefan vad som hände
så tar åt mej av att de var dels mitt fel, men jaja. Tog väl igen de mesta i andra halvlek!
Saknar Mike som sjutton, längtar tills lördag då jag äntligen ska vara med han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0