im sorry, i cant be perfect

Lite sen uppdatering idag!

Skola idag, sen så for jag, Lisa och Wille te mej.. Jag & Lisa käkade och de sen så har
vi typ dampat as mkt med hårspray så sprutade han det såklart i håret osv.. Så hade typ as
äckligt hår. Sen efter ett tag kom Mike, då gjorde vi typ inget, sen kom Viktor oxå. Då gick vi
och köpte cola, eller Viktor & Wille gjorde det. Sen for vi till björns, eller Lisa for hem och vi
andra var på skolgården och typ chillade, gjorde väl inget speciellt. Sen gick jag & Mike till
Lina, så var vi dära och typ spelade nå spel & myste osv.. Vi hade typ skit skoj, fast blev
jävligt trött sen och är det nu, så jag orkar helt ärligt alltså inte skriva mera. Men min dag har då
vart den bästa på länge, hoppas ni har haft det lika bra som mej sötnosar :)

Btw, förlåt mike för jag har din mössa. Men jag tänkte helt ärligt inte på det ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0