Okej de låter bra.

Haha, rubriken kommer från www.myspace.com/rebecccajones
Låten: De är vad som händish yo!
Gode härlig den är, haha! ;-)

Jaja. Igår så sov ju Sandra hära, fast Wille och Viktor kom oxå hit och gjorde de. Eller de var tydligen
bara jag & Wille som hade sovit? Hade oxå pratar i sömnen typ om Emma Wiberg och elefanter?
Nej jag tror dom bah drev med mej, men jag venne? HIHI
Alla drog typ imorse as tidigt, venne men har vänt på dygnen totalt. Men de är typ sommar känsla, för
man gör ju de på varje sommarlov. Hoppas Sandras pappa är snäll så jag får sova dära inatt, men
först så har jag iaf träning 5 idag.
Åh, fick reda på nu att jag inte fick för Sandras pappa! Umgås ikväll någon? :D

Men antar attt de blir hemma tråk jävla kväll, åh nu blev jag sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0