Ångesten kommer

Haft super kul kväll ;-)

Vid 7 drog jag ut med Amanda, vi var m. Viktor, Viggo(?) Daniel och marcus.. Plus någon
random snubbe som jag it kan namnet på :D
Fast jag & Amanda tyckte dom var fett tråkiga för dom dissa oss typ, så efter typ en timma drog
vi te hon. Kollade linas kvällsbok och pratade lite osv.. Sen kom Daniel, eller vi var ute på
fagge-skolan! CHILL YÄH
Danne skjutsade hem mej, sen nu har jag socialat mej med en jävla massa folk!

neα, säger:

HHAHA dålig du e :D <3333

du vet aldrig vad du gör.

du är en gamling med dåligt minne,

eller en alko som super alltid.

för du vet inte vad du gör

aldrig : o

HAHAHA, de dära vad nästan lite kul. Men he är typ för att jag alltid säger
vet inte
eller
minns inte


Kommentarer
Postat av: nea

hahahahHAHAHHAHA du e bög

2009-06-17 @ 01:04:30
URL: http://nneag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0