Söta läsare :-)

Godmorgon sötisar, eller ja.. Vaknade inte riktigt nu, men har inte bloggat nå tidigare! Har käkat tacos te frukost idag, mkt smalt ;-)
Har fått några kommentarer som jag hade tänkt svara på, men ingen av dom har blogg så svarar hära;


"Din läsare" Jag vet inte riktigt, blir lättare om jag får reda på ditt namn, jag har ju mitt för&efternamn men endel kanske tycker att he är tråkigt. Men har du något smeknamn lr sånt? :-)
"nadja lindström" Jag har faktiskt ingen aning, gå bara inte samma väg som Kissie, Dessie! Dom provecerar för att få pengarna. Usch sånt gillar jag inte, men skriv inte bara om vad du gör på dagarna utan skriv om allt, sånt som berör andra och sånt? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0