Saker som ni inte visste?

Vet inte om alla av mina läsare vet he hära men iaf nu får ni veta.

1. Jag köper oftast nån storlek förstor på kläderna jag köper, före första. För jag hatar tajta kläder, man känner sej som instägd typ tycker jag.. Sen så gillar jag it min kropp speciellt mkt heller så skönt att tröjerna inte visar mina fina valkar :):) hehehe!

2. Jag vill bli handbolls-proffs när jag blir äldre, eller jag vill iaf utvecklas & bli bättre. Handboll är verkligen he bästa jag vet, inom sport iaf. Haha :)

3. Jag älskar att umgås med massa folk, när man är flera. Ex, typ cykla runt eller se film hemma hos någon, grilla eller ba hänga någonstanns. Tycker he är super mysigt ;-)


Kommentarer
Postat av: rösse

NÅN GÅNG I LIVET BLIRU ETT PROFFS PÅ HANDBOLL

2009-07-11 @ 03:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0