"m"

låt oss ta en promenad tillsammans, vi kan prata om allt
mellan himmel och jord bara vara med varanda sätta oss ner
vänta och se vad som händer och sker. jag kanske kände nå fel
jag trodde att nått var på g? du kanske gilla någon annan vad
vet jag om de? jag är förvirrad i tusen för allting hände så snabbt.
först var vi vänner sen blev vi tillsammans vi var kära i varann,
men känslorna sprack och du ville inge mer du ville inte något mer,
bara vara vänner men då kommer ju de faktum att du skaffade en ny.
jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor nu,
kan varken kontrollera dom, se dom eller
radera dom.
jag vill ha mer av dom men samtidigt inte alltså att leva på falska förhoppningar leder ingen vart
tankarna jag bär på väger ton,
tror du jag är en sån som taggar vidare om jag är kär i nån?

låt oss ta en promenad tillsammans, vi kan göra allt tillsammans
mellan himmel och jord bara latja med varann och se
om det händer nåmer för jag vill vara din tjej som du kan festa
med eller bara ta de chill, hyra långfilm. bara softa från fredag till
söndag. så länge det är vi inga andra som kommer ivägen
så ordnar sej allting. många tårar på fall då jag inser att allt är en dröm

du vill inte ha mej
jag lovar
att det är tungt
men vad kan jag göra åt det?
jag vet att du förstår mej
du vet hur jag funkar och varför jag gråter


Kommentarer
Postat av: moa

<3

2009-07-29 @ 21:32:22
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: nea

<3

2009-07-30 @ 21:41:53
Postat av: Petra

jag har redan lagt till diug :) säg bara till när du lagt till mig ^^

2009-07-31 @ 00:01:05
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0