Dålig uppdatering

Hm.. Ingen bloggning igår, men när jag kom hem från Paulina så drog jag till stan och var med Joel, Jonas. Vi gick typ bara runt i stan, sen satte vi oss borta vid sanden före var så jäävla varmt. Då kom Moa, så var vi med hon också, satt dära vid sanden typ en timma. När vi gick tillbaka te stan så får jag & Moa nå ryck, för vi ser Henka & David när dom kör förbi med bilen i stan så började vi typ skrika åt dom och allt, fifan så fräna vi är. Men dom hälsa på oss och alllt (h)
Sen när jag & Moa kom hem te mej så käkade vi, eftere kom Flisan. Då fixade vi oss, drog ut och mötte Viktor & Wille. Satt vid datan ett tag, sen när vi skulle cykla till kioskpiraten allihopa hade alla en cykel förutom Flisan, så hon gick för hon inte ville åka på sadeln efter viktor för hon tror typ att hon väger mkt? :o Jaja, men jag och Moa cyklade först på en cykel. Så jag och hon kommer ju först till kp, vi pallade inte vänta på dom så vi gick in och köpte godis och varsinn cola! Jag hade inte med min mobil och ingen av dom hade Moas nummer. Så vi tänkte ba vafan vi pallar inte vänta på att dom kommer. Så vi började typ cykla runt hela boden, vi vettefan var vi var? Helt plötsligt kom vi te en skylt däre stod:
<-- Boden  ---> Luleå
Vi ba: O.o vartfan är vi? Men tillslut hitttade vi hem iaf! Alla 4 sov hos mej, eller vi sov väl inte speciellt mkt. Kollade film hela natten, fast dock samma film eftersom Wille tyckte he.. Sen idag har vi legat i sängen hela dagen och sett samma film, haha lite jobbigt menmen. Nu ska jag duscha, är helt jävla äcklig känner jag, smink i hela ansikte & tovigt hår.. Så vi hörs senare :-)


Kommentarer
Postat av: Tissies [ I know you love me ]

svar: naw tack du med

2009-07-20 @ 20:53:42
URL: http://tissies.blogg.se/
Postat av: mmatilda

jag suger på å göra om i bloggen :/ har bara lärt mig hur man länkar :D

2009-07-20 @ 22:28:00
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: mmatilda

tack så mkt för hjälpen med min blogg :D

2009-07-20 @ 22:52:41
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: malin nylander

vad hette filmen ? :)

2009-07-20 @ 22:55:57
Postat av: tissie

svar: tack du med <3

2009-07-20 @ 23:24:23
URL: http://tisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0