vända på dygnen

Aah, som ni fattar så måste jag vekrligen börja vända på dygnen, seriöst..
Jag är vaken tilll morgonen & sover bort hela dagen. Träningen var ganska
slamsig, för jag var så sjukt trött, eller övertrött kanske jag borde säga, hah.
Min data ska slås av halv 10, eller ja.. Det kanske blir 10. Det är därför jag
säger halv 10, eller ska lägga mej & se någon film och äta b&j då. För efter
träningen for jag och min älskade mor till supermarket och köpte b&j och
äpplen. Nu pratar jag med min favorittjej i telefon & försöker övertala joel
att komma hit för han ska fixa nån sak så man kan ladda hem musik från
youtube eller någe sånt.
   Ska till joel nu, mobilen är med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0