träningsdax

Nu är det snart träning.. Men antar att jag måste skriva lite mer? ;)

Igår såg jag iaf en jätte bra film.. When a man loves a woman har ni
inte sett den, se den! Jag kan verkligen inte somna på kvällarna..
Men pratade m. min bästavän igår i tel också. Men nu ska jag fixa
mej.
. Eller ni kanske tycker det är konstigt att jag tränar när jag varit
sjuk, men det har faktiskt börja bli bra nu :)
 Men jag hör av mej senare.


kan aldrig glömma, när du såg på mej..
kan aldrig glömma känslan som jag fick av
dej
en ända blick & du förtrollade mej
ja föll for dig för den du var
men så som jag minns är jag ensam om att tycka om
när du vet det så bryr du dej ej mer
vad äre för fel? hade du vågat stannat kvar
hade du gjort som du sa hade du aldrig svikit mej
hade du vågat ta min hand? då hade jag stannat hos dej


Kommentarer
Postat av: linnea :]

hah, tack! :'D <33

2009-01-04 @ 14:44:48
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: linnea :]

MEN JAG ÄLSKAR MIN DUBBELHAKA PÅ DIN HEADER! <3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3

2009-01-04 @ 14:45:18
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0