MANAMANA (h)

Haha, strunta i rubriken!
Inatt sov jag som sagt hos julia, vi hade det mys osv.. Typ data, dricka, popcorn och b&j.
Somnade till en film, minns inte vad den heter. Julia är jätte söt när hon sover :)
Sen när vi vaknade käkade vi frulle sen for jag hem & så var det träningsdags, det
gick väl sådär? Var inte så jätte taggad för att spela handboll, kändes jobbigt efter
helgen osv.. Sen "kollade" jag, moah och malin på p96 träning, sen så kom
päron&mike :) då gick vi till kp, sen till mike. Synd bara att malin sku hem så tidigt.
Men vi hade väl roligt, jag var typ damp lr något, men såäre om man heter lantz!
Sen vid halv 9 for vi hem, ska typ duscha nu.. Så ska inte skriva mera, mst bara
lägga upp lite bilder från helgen nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0