kaalix

Puh.. Äntligen hemma

Vart väckt 6 imorse, bussen gick 7, åkte till kalix spelade två matcher.
Jag och moah hade så sjukt mkt damp, skrattar & skämt ut oss, hahahah.
Första matchen gick inte så bra, tänker inte skriva nå resultat för jag
är så jäävla förbannad, det gick piss för min del.. Så känns inte ens roligt
tänka på det. Måste berätta en av dagens bästa:
Jag skulle köpa fika åt moah, så jag bah; vad ska du ha då?
Ska du ha den hära?..
Så var hon inte ens dära, så jag vart väl som en tomat i ansiktet..
Sen precis efter skulle vi gå iväg och göra nått, så gick jag typ och dansade
helt oseriöst & bah; kommer dudå moiz? .. Så var hon inte dära igen.
Så sa jag helt högt bah; åhnej.. Inte igeeeeeeen.
Haha, okej men nog om det. Vi hade rätt långt uppehåll mellan matcherna, mot lillpiteå
gick det inte heller bra för min del, eller jo i första halvlek, men sen tappade vi massa
saker i försvaret osv.. Men sånt händer också, sov hela vägen hem på bussen & de.. Nu
sitter jag hära och pratar m. moah i tel & äter kladdkaka, mums.


Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

tjockis -.-' <33333

2009-01-18 @ 20:57:03
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: moa

JAG & MEJ<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<



HAAHAHAHAHAH, kmru ihåg? ;)

2009-01-18 @ 21:00:52
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0