inbrott.

saralantz

Du är den som alltid funnits där för mej, du har alltid stöttat mej och hjälpt mig. du är den som stannat när alla andra går.
du betyder allt för mej, ´jag kan inte förklara med ord.
jag har känt dej i snart 13 år, ja.. vi bråkar, men vi löser dt alltid?
just nu håller vi på att glida isär, dt får inte hända! inte en gång till. jag klara mej inte utan dej.


tänk alla minnen?
sova på studsmattan & grodorna
& när jag fyllde år, boden alive.
allt för en mjukglass!
superdupermega hörseln & superdupermegasynen!
våran kojja.
picniken hemma hos dej på gården.
när vi var småa,
när vi sov i husvagnen.
badtunnan.
frakyz&sprakyz
skulle kunna räkna upp 1000000  saker till, men dt skulle bli så mkt!

allt jag vill säga, är  att jag älskar dej, och kmr alltid göra dt gumman!
s&s power?

då nu & föralltid babe <3

/ din frakyz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0