fförlåt

Jag hann inte uppdatera något mera igår, men var m. linnea

ett tag sen så for jag hem, mådde så jävla dåligt, typ ont i huvudet

och i magen, tro det eller ej men jag somnade vid kvart över 10.

Fast vaknade vid 1 typ av att jag lipade, haha men hade så jävla ont

i magen, då visste jag inte vad det var, men sen vid 6 på morgonen
somnade jag om, sen vaknade jag typ 11 av att jag hade ont i magen.
Haha, ringde mamma så vi for till vårdcentralen och så babblade dom
på.. Fick massa medeciner osv, nä nu gör det så himla ont och jag tkr bara
att det blir värre&värre så ska inte skriva nå mer, tidig kväll för mej idag


Kommentarer
Postat av: linnea :]

jag menare :') <32

2009-01-02 @ 19:06:40
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0