det du gör är inte rätt

Ska börja med att gratta juliaåström gumman :) <3



Idag gick det segt att ta sej upp ur sängen, ville helst bara sova bort hela dagen!
I skolan trodde jag seriöst att jag skulle avlida, har så sjuuukt ont i min axel, vet inte riktigt
vad jag har gjort.. Efter skolan for jag till moa, malin kom också, vi dampade som vanligt
när vi är vi 4.. Nämen vi har alltid sjukt skoj! Sen fixade vi oss för träningen och det.. Träningen
gick väl inte dirrekt bra kan man väl säga, för jag har sååå ont i axeln. Imorgon ska jag stanna
på skolan och åka skridskor med massa roligt folk, det blir säkert jätte skoj.. Senare ska jag vara
m. mike, sen packa.. Åker ju till västerås på onsdag, så vet inte riktigt hur det blir med bloggandet
men ska försöka blogga därifrån. Nu ska jag duscha & göra läxor.. Ring om ni vill nå, har inte gratis sms.



Kommentarer
Postat av: jullan

TACK GUMMAN! jag älskar dig! <3

2009-01-27 @ 21:38:33
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0