detta fält måste fyllas i

Kom hem idag vid 11 kanske? Typ tråkade, sen vid halv 3 gick jag in till stan och
mötte hjärtat, vi tog bussen till päron. Dom två vet verkligen hur man har damp,
nämen vi hade väl roligt. Kunde inte vara m. dom så länge, hade träning kvart i 5.
Fan vad alla fick damp när jag kom, typ hoppa på mej så nu har jag typ stukat fingret :)
Skit kul, syns verkligen hur mycket ni älskar mej sötisar ;)
Nämen träningen var lite oseriös, vi var bara 9 st, var nte speciellt roligt. Menmen, nu har jag inte
tid att skriva mera har massa läxa och ska duscha


AHAHHAHAHA eg00 g1rl
  


Kommentarer
Postat av: Jossään

du är banne mig den sötaste jag sett! :D <3333

2009-02-02 @ 20:27:47
Postat av: linnea :]

du är söt :D <3

2009-02-03 @ 19:07:05
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0