tjååbred

Hahaha, oj förlåt om det blir lite konstigt inlägg, men är lite knasig just nu, haha!
Rinkbandy cup idag med skolan, och jag kan då lova er att proffset lantz visade skillsen
på isen, haha! Nämen har verkligen gjort bort mej, men sånt händer väl.. Kom massa
dit och kollade också.. Vid halv 1 kom Mike dit. Sen drog vi te mej och typ satt vid datan,
skulle försöka dissa han men dt gick inte så bra, haha (a)
Sen vid 3 skulle han klippa sej, han blev jävligt snygg! Eller han kan ju inte vara annat än de.
Jag for iaf till stan och mötte Moa så gick vi till coop och köpte b&j. Sen tog vi bussen till dollar
och köpte massa onyttigt. Sen när vi skulle åka med bussen till stan så hade den tydligen gått,
så såg vi 33an, den åker till vittjärv & blir sen 3an och far till stan. Så när vi kom till vittjärv fick typ
busschaffören utbrott på oss, menmen. När vi kom te stan så gick typ på åhlens och dära fällde
Moa mig, höll typ på attt dö, haha! Nu har jag färgat hennes hår, hon håller på att blåsa det just
nu, men jag tror det blev riktigt snyggt. Ser då ut som det nu, men ska hjälpa hon lite nu.




Kommentarer
Postat av: linnea :]

men laett (h)





hahah, matchen lirare XD <33

2009-02-28 @ 11:17:11
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0