lämna mej & mitt liv ifred

Skola idag, typ gick aas segt. Första halvtimmen så var jag sjukt less på allt, rektorn kom
typ & pratade massa om sanden.. Jo visst ska det bli roligt och börja dära, vill börja dära
redan nu, hihi! Men ja, hon tog upp en massa dåliga saker osv. Sen efter skolan så var
jag m. lisa, så kom wille också haha dom är så sjuukt roliga. Pickan vettni! ;)
HAHAH, asså vi hade så roligt. Jag har seriöst aldrig garvat så mkt som jag gjort idag m.
lisa & wille. Många dagens tabbar idag. Som ex, när lisa kasta snö på mej, sen när jag skule
ge igen så skulle jag "hoppa på hon" så flytta hon på sej så jag for rätt ned i backen,
okej jag suger på att förklara saker men var man med så fattade man. Halv 5 for vi till träningen,
gick verkligen inte bra.. Eller gjorde väl i stort sett inte så mkt, blödde näsblod nästan hela träningen
sen så nu typ svimmade jag, åh. Jag hatar verkligen när det är såhär, det är fett jobbigt menmen..
Är yr, vill bara sova föralltid & sova ännu meraaa.. Btw, varför sprider man rykten? Jag tkr det är
riktigt onödigt, ajja men ska inte dra upp allt som hänt :)..

mike lindström, jag älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0