just love it

Kvällen har varit så jävla bra! Asså seriöst, jag har inte skrattat såhära mycket på ett bra tag.
Var hos Linnea då med Rösse & Wille, vi hade as mkt damp & fotade som tusan. Äntligen fick
man ta kort på dom, tror aldrig jag fått göra det tidigare.. Men iaf, Wille fixade min frilla, skit stiligt.
Verkligen, huhu.. Vid kvart över 9 for jag hem, så nu håller jag på att ladda över massa bilder till
cd-skivor så jag kan radera bilder på datan, det blir säker bra. Sen har jag städat och duschat
också.. Ska byta rum med mamma någon dag, när det blir vet jag inte riktigt, men snart hoppas jag!
Nej nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag vara m. Juliagrönwall.



 



Kommentarer
Postat av: moa :)

fan vad sexxiiiiia ni är

2009-02-20 @ 20:53:47
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0