jag älskar dej

Ojj. Förlåt alla att jag inte har skrivit tidigare, men jag har totalt glömt.

Idag vaknade jag av att typ alla spammade på msn, hehe trevligt!
Sen har jag tråkat hela dagen, åt middag sen kom mike. Vi har typ drivit
as mkt m. folk osv.. Haha, det var iaf skoj. Eller Juliag fick fan damp och
ringde typ och skrek ut oss! Hahha, nämen annars vare väl bara mys.
Jag älskar dej!
Men bara så ni vet har han as dålig humor, han satt typ och tröck på den dära
saken som man kan stoppa in en skiva i, så började han asgarva hela tid-n.
Nämen jag har inte nå mera att skriva om nu, eller han glömde sin bandana hära
och den luktar sjukt gott (a)


Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

så du skriver inte om min rappar karriär tack så mkt lantz alla ska jagbörja kalla dig du vet vad=) <3333333333333333333

2009-02-21 @ 23:25:32
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0