hoppas du förstår

Skriver bara snabbt nu, men idag var det skola. Sen for jag till stan med Linnea, fan vad
tjockt, jag köpte en dricka jag & hon köpte varsinn b&j sen åt vi på dagoberts. Haha, sen for
vi till hon och åt glasssen då, så typ dampade vi som fan & de.. Kom hem för drygt en timma
sen. Har ont i huvudet så har just tagit en panodil. Ska åka te björns nu och vara m. Linnea,
Rösse & Wille, tror inte jag skriver när jag kommer hem heller. För måste duscha och städa.
Men nu måste jag gå till bussen!
Btw.. Igår så spelade Filllllssson in nå careface shit om mej, den är rolig, HIHI!


Kommentarer
Postat av: Elviiira

vars finns careface att lyssna på? :)

2009-02-19 @ 20:20:43
URL: http://elvajjraah.blogg.se/
Postat av: Elviiira

skicka på msn (a) <3

2009-02-20 @ 16:45:15
URL: http://elvajjraah.blogg.se/
Postat av: fillson

ah den kommer bli världskänd, vänta ni bara ;>

2009-04-02 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0