godmorgon





Bilder från igår när Wille&Viktor kom förbi, haha som ni ser så försöker Wille ta på sej en bh.
Han tar på sej den helt fel som ni ser på bild 2, sen på bild 3 så har han lyckats fastna på något
sett, fråga mig inte hur man lyckas!





Har vaknat för någon timme sen, ska vara m. Moa idag om hon mår bättre & hör av sej
när hon vaknar, det är väl kanske inte säkert att hon heller gör, för hon är ganska glömsk ;)

Har ont i hela kroppen så om jag ska vara m. Moa så ska jag fråga om vi bara kan ta det lungt
och kanske baka nå.. Men jag skriver mera sen.





Kommentarer
Postat av: Emmaa

Aw tack! Värst vad du ansträngde dig för info typ, sånt gillar vi! :D

Vi får se om vi kanske far förbi där då : )

2009-02-08 @ 17:17:12
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0