förlåt om jag tvekar ibland

Idag har det som sagt bara varit trååk, tråktråktråktråktråktårktåktår.
Klocka 4 vare träning, det gick väl bra! Gjorde typ illa armen lr nå så vet inte
om jag ska träna imorgon. Nämen dt går säkert över! Hihi, måste bara skriva
att jag fick en boll i huvudet idag. Nejmen det var ingenting den hära gången, det var
en lös "humpning" vi snackade om reflexer & jag bah: Jag har ju as bra reflexer, så bah
DONK, i skallen så börja vi typ garva som fan. Sen stannade jag och Moa på korpen
ett tag, så snackade vi om något..
Jag - Du har typ fått arabies
Moa - HAHAHAAHAHAHAAHA, menar du rabies?
Vi dog typ. När jag kom hem fick jag en present av min bror, gratis smink&sminkning
på makeupstore. Tack så mkt (a)
Sen gick jag, mamma, bror & hans tjej och åt på panelen!
Förlåt för det oseriösa inläggget, men jag har så sjukt mkt damp, sitter och garvar åt inget?


Kommentarer
Postat av: felicia

varför fick du en gratis smink lektion, va kul :D , jo jag saknar dig med ! :( <3333

2009-02-15 @ 20:21:42
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0