förlåt för jag inte skrivit

Oj. Förlåt för att jag inte hörde av mig nå mera igår.
Men igår  var det träning, eller inte riktigt träningvi var vara 4 st. Jag, Johanna,
Moa & Lisa, jaja men det var väl ändå roligt. Dock tränadevi inte utan vi skrattade mest osv..
Sen gick jag & Moa till stan och köpte hårfärg och.. Ja ingen av oss vart helt bra, ahahhaahha!
Jag har typ halvt blondt hår & hon typ mörkt & lila? Jaja, men man lever bara en gång eller hur Moiz?


finns ingen bättre än dej!


Idag då..
Skola, vi hade typ "teknikdag" så dagen gick typ snabbt, sen for jag hem och där väntade
Sandranilsson, Juliagrönwall & nea. Dom har seriöst damp på riktigt :o
Nämen vi fotade & typ käkade nudlar, hihi. Dom for till luleå och skulle se bio vid 4, och jag
skulle på träning.. Var typ helt trött så ja, men sådär gick det väl ändå.




Såhär ser mina planer ut för imorgon:
Skola, umgås med någon? Käka, vara med mike, sen hem!
Får väl se om det exakt blir såhär men tror nog det :)


Kommentarer
Postat av: moa :)

älskar dej allra mest , bästavän<3

2009-02-23 @ 20:09:37
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0