blir lite oseriöst, har damp hihihihi

Oj oj.. Så mycket jag skrattat idag! Skolan idag, var sjukt kallt så BET Wille mej i låret
jag trodde fan jag skulle dö eller nå, för det gör sjukt ont när man är kall också. Sen låste
jag & han in sej på toan, hah misstolk nämen asså jag bet han as hårt i handen då, för
han hade vart så dum. Hihihihi, jamen iaf efter skolan så for jag till Moa, vi lockade håret
på varann & åt kakor och drack cola. Sen for vi till stan och storhandlade, hah.. Nämen vi
handlade tacos & lite sånt, sen när vi skulle till mej så sprang vi till en buss som inte ens
 fanns, haha nämen alltså vi trodde den stod dära så gjorde den inte det! Så när vi  var
 påväg till opalen så ser vi hur den kommer så vi fick typ tävla mot bussen, haha! Men när
vi kom till mej så skulle vi laga maten, eller vi & vi.. Det var väl jag, och no coommentz
råkade bräna köttfärsen, så kan det också gå! JUSTE, när vi var i heden och väntade på
bussen så råkade jag heva sönder en busskur :o Haha, asså shit jag har verkligen alltid
roligt med dej bästvännen!

bilder kmr..

Kommentarer
Postat av: lisaolander ;p

Lääst :) <333

2009-02-20 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0