alla hjärtans dag

Vaknade vid halv 11, eller blev väckt av mamma. Duschade och fixade mig, sen vid
1 typ gick jag till joel och var m. han & mike. Dom två vet verkligen hur man har damp :o
Nämen vi gjorde typ inte så mycke. Efter nån timme drog vi till mig och satt vi datan.
Vid fem drog dom hem. Nu så gör jag ingenting! Kan sätta allt jag äger på att jag inte kmr vara
m. moa ikväll så jag får väl hitta på något annat. Eller det blir väl mest troligt datan, kmr ha otroligt
tråkigt iaf. Men nu ska jag inte slösa eran tid på att ni ska behöva läsa massa onödigt.

Btw.. Jag kan ju inte annat än vara lycklig? Jag har världens finaste pojkvän som jag älskar mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0