Så äre..

5 frågor om förhållanden 
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Typ, ja.
Kärlek eller sex? Jag vill ju hellre ha ett stadigt förhållande och därmed ha sex i det än att bara ha sex för att ha det, så kärleken är nog viktigast.
Har du varit kär i någon? Ja det har jag
Finns det någon för dig just nu? Jo
10 frågor om dig själv 
Fullständigt namn? Sara Hanna Linnea Lantz
När fyller du år? 12 feb
Några utsmyckningar på din kropp? Haha, va? :p
Vad har du på dig just nu? Bh, sting & morgonrock, haha :-)
Vilken årstid är bäst? Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att man vaknar med den man älskar bredvid sej, har sovit ut ordentligt och värsta goda frukosten! :D
Vad tycker du mest om hos dig själv? Inget helt ärligt.. :s :p
Vad är du bra på? Vet inte riktigt, inge jag är riktigt stolt över
Vem älskar du mest på denna jord? Vänner, rickard, min mamma & mina syskon typ ;p
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon
5 frågor om dina vänner  
Vem är din allra bästa vän? MOA!
Vem vet allt om dig? Allt vet ingen, men mest vet Moa
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga 
Vem är den du helst har filmkväll med? Moa lr Flisan lr Paulina lr Lisa lr kanske någon annan rolig & söt? :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Brukar vela ha med mej Moa, men dock vill hon inte..

10 frågor om din familj 
Vem står dig närmast? Min älskade mor.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nej, jag pratar aldirg med min pappa...
Vem är farligast i din familj? Min bror, hhahaha :D!
Vem ser roligast ut i din familj? Vet inte, haha : )
Vem är coolast? Bror
Har ni något husdjur? Nej
Vem har du mest gemensamt med? Har ingen aning?
Vem står för underhållningen? Va?
Vem sover du oftast med? Ingen i famlijen? :p
Lagar bäst mat? Syster
 
Skola   
Går du i skolan? Ja
Har du någon gång skolkat? Jao
Har du varit i skolan idag? Ehnej, sommarlov ju!
Annat  
Hur mår du just nu? Bra.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Haha, ja?
Har du piercat dig? Jeis
Telefon/mobil  
Vem ringde du senast? Moa
Vem ringde dig senast? Paulina
Vem skickade sms till dig senast? Julia grönwall 
Vem skickade du sms till senast? Rickard <3
Övrigt 
Är du hungrig just nu? Nej inte alls.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se & Bloggkoll.se
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Länge sen...
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nyss, men dock är jag väldigt sur på hon.
Går du på någon sport? Handboll<3! Och jävla hor piss fotboll men ska sluta nästa vecka :D
Har du sminkat dig idag?  Typ lite
Vad har du på dig för trosor just nu? String
Hur ser dem ut? Turcos
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Sport bh 
Hur ser den ut? Svart
Musik 
Lyssnar du på musik just nu? Jo
Isåfall, vilken låt för tillfället? Niprone - Linda
Vad gillar du för musik? De mesta
Kärlek
Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag?
Har du ett förhållande? Ja
När förlorade du oskulden? -
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ne de har jag inte
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej? 
vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Jag är tillsammans med Rickard, mitt förra var m. Mike, men tog slut av en anledning jag inte tänker skriva hära..
Är du svårflörtad? Vet inte? Tror helt ärligt inte de.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? HAHHAHAAHAHHHHAAHHAHHAHAAHHA
Hur länge höll det? HAHHAHAA
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Ja :p
Har du lekt med någons känslor? Nej!!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Typ ett år 
Och ditt kortaste? Typ en dag 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vara i ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Är du en bra pojk/flickvän? Vet inte, men gör allt för att vara bra.. 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Rickard 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nä?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Inte nu iaf
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Typ vet inte, både och..


Kommentarer
Postat av: mmatilda

Har du lekt med någons känslor? Nej!!

haru tänkt på att även om de inte va en kille's känslor du lekt me, så har du faktiskt lekt med nåns känslor...hoppas du inser vems! :)

2009-08-20 @ 17:36:15
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: l

hahaha, string ;) jävla tönt!

13 år och string? snälla lilla sara ..

2009-08-29 @ 17:07:55
Postat av: nea

va stolt du är för att du har string ;)

2009-08-30 @ 19:51:36
Postat av: nea

va stolt du är för att du har string ;)

2009-08-30 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0