Tredje gången gillt förfan ;-)

Har inte suttit vid datan idag förens nu! Idag vid 12 kom Th & Rickard och hämtade mej, vi hade tänkt fa och bada i djuptjärn men då tapppar som driv-axeln lr något sånt så blev vi stående dära mitt i vägen. Fick åka liiina sen till tg, lite pinsamt kanske? ;-) Sen så skruvade vi lite på tg men fixade de dock inte så den står dära nu.. Sen gick vi till erikslund och chillade tiep, köpte cola på ica sen har vi suttit på snabelhuset hela dagen m. Pontus! Men jag har fan typ inga bilder från dom senaste dagarna... Vid 5 hade jag träning. När jag duschat så drog jag ut och var m. Op, Rillä & Th! Vi typ chilla på erikslund, har varit med dom hela kvällen.. Förövrigt har det hära blogginlägget tagit mera än 2 timmar att skriva. Säger bara några ord och resten får ni lista ut själva ;-)

Jag älskar min Mike Lindström!
<
3


Kommentarer
Postat av: paulina :) <3

sjukt söt blogg ;*

kolla bloggen o kommentera!

frågsport just nu, imorrn kommer svaren

& var inte anonym tack..

stå för det du skriver!

www.jagdiggarhonom.blogg.se

2009-08-07 @ 10:31:01
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/
Postat av: lollo

naw , glad för eran skull ni passar så bra tsm lantz ! :) <3333333 ilyy ;*

2009-08-07 @ 15:03:33
URL: http://loooolloooo.blogg.se/
Postat av: denice

Asså du tror fan du är ngt ;s hänger med typ wannabe gansters medans du sj sminkar dig som en TREÅRING! ååh du borde.. skämmas. :/

usch :S

2009-08-08 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0