Ojjj

Jag har ju fan glömt bort bloggen
Jaja, har inte skrivit på gode länge.. I helgen var jag i piteå, underbart kul. Har förövrigt under dom hära dagarn:
Badat
Färga håret
Shoppa
Spela plump
Börjat på ny skola
Skolfoto
Få tillbaka min mobil
Slutat i fotboll
Blabla, de är ju en massa mer också! Men nu ska jag försöka börja bli lite bättre på uppdatering, och isf så lär jag ju uppdatera efter halv 4 någon gång, för då slutar vi dom flesta dagarna. Då får jag hem en snabbis, sen drar jag till Rickard/Erikslund! Allt är bara så bra just nu :-) Snart börjar handbollen också, gosh så jag längtar!!!!! Men nu ska jag inte tråka ut er allt för mkt, hoppas ni söta läsare har de lika bra som jag, just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0