Jag vet fan inte

Vet inte riktigt vad lr vad jag ska skriva, vet seriöst ingenting längre..
Vet inte vafan jag håller på med?
Vet inte varför jag alltid ska höra av mej om jag vill vara med någon?
Vet inte hur jag mår
Vet inte hur jag ska beskriva hur otroligt glad jag är att jag hittat rickard
Vet inte varför jag alltid ska göra allt för att du ska få ha kul? När du inte ens vill försöka för min skull..
Vet knappt själv vad jag skriver nu
Vet inte varför men just nu gråter jag så jävla mkt?


Kommentarer
Postat av: ..

du är sjukt omogen, stör mig fortfarande på dina jävla ögonbryn som du inte har rört sen du föddes. yuuu ;s och gå en jävla sminkkurs eller nåt, för dina sminkningar ser bara äckliga och flottiga ut.

Du verkar tro att du är sååååå jävla snygg och att du kan sno andras killar. Men antagligen är han desperat och väljer en jävligt keff liten typ 96:a eller vafan du nu är. Väx upp förfan!

2009-08-16 @ 15:34:08
Postat av: mmatilda

hlr med..

2009-08-16 @ 16:59:54
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0